Direct naar hoofdmenu Direct naar submenu Direct naar content
  • Home
  • Opdrachten
  • Gunningen
  • Over ons
  • Helpcentrum
  • Mijn inhuurdesk
  • Inloggen |
    Registreren

    Helpcentrum

    Kom je er niet uit?

    Op deze pagina tref je informatie aan over de werking van deze inhuurdesk en worden antwoorden gegeven op veel voorkomende procedurele vragen. Vragen over een specifieke opdracht kun je alleen digitaal tijdens de ingestelde vragenronde van de opdracht stellen. De termijn om vragen te stellen vind je terug in de opdrachtinformatie van de publicatie.

    Mocht je technische ondersteuning nodig hebben bij het gebruik van onze inhuurdesk dan kun je gebruik maken van het webformulier onderaan deze pagina.

    Meestgestelde vragen

    • Voor wie is de inhuurdesk van NJihuurtin.nl bedoeld?

      Via deze inhuurdesk bieden wij ZZP’ers en bedrijven de mogelijkheid om hun interesse en expertise kenbaar te maken voor mogelijke opdrachten bij NJi of KBL.
    • NJihuurtin.nl is ingericht als een Dynamisch Aankoopsysteem. Wat houdt dit in?

      NJihuurtin.nl is ingericht als Dynamisch Aankoopsysteem (DAS). Dit betekent dat registraties formeel moeten worden goedgekeurd. In het registratieproces dien je te conformeren aan de gestelde geschiktheidseisen en uitsluitingsgronden, waarna je binnen 10 werkdagen bericht krijgt met betrekking tot jouw toelating.

      Tijdens de toelatingsprocedure is het niet mogelijk om deel te nemen aan nota's van inlichtingen of offertes in te dienen. Nadat je bent toegelaten op het DAS, kun je alleen reageren op opdrachten die gepubliceerd zijn na jouw toelating en dus niet op reeds lopende opdrachten.

      Meer informatie over een Dynamisch Aankoopsysteem vind je op de website van PIANOo, Expertisecentrum Aanbesteden van het ministerie van Economische Zaken.
    • Welke wet- en regelgeving is van toepassing op het DAS?

      De (gewijzigde) Aanbestedingswet 2012 geldt vanaf 1 juli 2016 voor alle aanbestedingen door (semi-)publieke instellingen in Nederland. De Aanbestedingswet 2012 vind je op de website Overheid.nl.
    • Welke (inhuur)voorwaarden zijn van toepassing?

      Bij registratie op de Inhuurdesk dien je te conformeren aan de geldende voorwaarden om toelating te krijgen tot het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS). Naast het uploaden van een volledig ingevuld en ondertekend Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) dien je akkoord te gaan met de volgende voorwaarden en/of documenten:

      Algemene Inkoopvoorwaarden NJi
      Opdracht aan onderneming DAS NJi
      Opdracht aan ZZP DAS NJi
    • Ik heb mijn verzoek tot toelating ingediend. Wanneer ontvang ik bericht?

      Nadat jouw aanvraag succesvol is verzonden wordt deze ter controle aangeboden bij vertegenwoordigers van de aanbestedende dienst(en). Je ontvangt spoedig doch uiterlijk binnen 10 werkdagen een bericht met betrekking tot jouw toelating per mail. In geval jouw gegevens correct en volledig zijn aangeleverd ontvang je een goedkeuring. Indien er gegevens ontbreken of niet correct blijken te zijn ontvang je een bericht met het verzoek de betreffende gegevens te corrigeren of aan te vullen.

      Wij verzoeken je in afwachting van het resultaat op deze controle geen contact op te nemen met de aanbestedende dienst(en).
    • Ik heb bericht ontvangen met betrekking tot mijn toelating en ik moet nieuwe of aanvullende informatie toesturen. Hoe doe ik dit?

      In de mail die je hebt ontvangen met betrekking tot je toelating staat omschreven welke informatie je (opnieuw) dient aan te leveren. Deze informatie kun je enkel via de website aanleveren. In de mail staat een link naar de juiste pagina. Ook als je inlogt op de website zul je deze pagina in beeld krijgen.
    • Ik heb nog geen formeel goedgekeurde registratie. Kan ik wel al offreren op openstaande opdrachten?

      Nee, dit is niet mogelijk. Je dient in het bezit te zijn van een volledig goedgekeurde registratie om toegelaten te worden tot het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS). Nadat je bent toegelaten op het DAS, kun je alleen reageren op opdrachten die gepubliceerd zijn na jouw toelating en dus niet op reeds lopende opdrachten.
    • Mijn registratie is formeel goedgekeurd maar ik kan niet offreren op een openstaande opdracht. Waarom is dit zo?

      Nadat je bent toegelaten op het DAS, kun je alleen reageren op opdrachten die gepubliceerd zijn na jouw toelating en dus niet op reeds lopende opdrachten. Dit is in lijn met de Aanbestedingswet Artikel 2.105 waarin is bepaald dat gegadigden gelijktijdig dienen te worden uitgenodigd tot deelneming. Deze uitnodiging vindt plaats op de datum dat de opdracht is gepubliceerd.
    • Zijn er kosten verbonden aan een registratie op het Dynamisch Aankoopsysteem?

      Registratie op en gebruik van het DAS is volledig kosteloos.
    • Ik heb niet op tijd kunnen reageren op een opdracht, wat kan ik doen?

      Bij iedere gepubliceerde opdracht staat vermeld tot wanneer je jouw offerte kunt indienen. Als deze termijn is verstreken kun je geen bieding meer indienen. Hierop kunnen geen uitzonderingen worden gemaakt.
    • Ik wil een reeds ingediende offerte wijzigen. Is dit mogelijk?

      Binnen je account kun je de door jouw ingediende offerte(s) benaderen bij de betreffende opdrachtvermelding. Hier tref je de mogelijkheid de offerte te bewerken.

      Je kunt jouw offerte(s) aanpassen zolang de inschrijftermijn van de opdracht open staat. Na verloop van de inschrijftermijn is wijzigen niet meer mogelijk. Je kunt dan enkel nog je offerte intrekken.
    • Ik wil mijn offerte intrekken/mijn kandidaat terugtrekken. Hoe doe ik dit?

      Binnen je account kun je de door jouw ingediende offerte(s) benaderen bij de betreffende opdrachtvermelding. Hier vind je de mogelijkheid de offerte in te trekken. Er wordt gevraagd de reden van intrekking op te geven.

      Het intrekken van jouw offerte kan niet ongedaan worden gemaakt. Bij het intrekken van jouw offerte zal de opdrachtgever per e-mail worden geïnformeerd.
    • Hoe worden de offertes beoordeeld?

      Deze inhuurdesk sorteert de binnengekomen offertes automatisch op basis van de behaalde score. Deze score bestaat uit een prijs- en een kwaliteitsdeel welke bij de invoer van de opdracht is bepaald.

      Het kwaliteitsdeel bestaat uit de score die is behaald op de opgegeven gunningscriteria. De score op het prijsdeel wordt berekend volgens de formule: (laagste prijs/offerte prijs) x weging (%).

      De recruiter controleert de offertes op correctheid. Hierna ontstaat de in de opdracht aangegeven top van best scorende kandidaten op basis van EMVI. In het geval een interview tot de gunningscriteria behoort worden deze kandidaten uitgenodigd. Op basis van de interviews wordt een additionele score toegekend.
    • Waar kan ik vragen stellen over de procedure/opdracht?

      Tijdens het plaatsen van de opdracht wordt er een termijn meegegeven waarbinnen er vragen kunnen worden gesteld. Deze termijn wordt vermeld op de opdracht detailpagina. Via de button 'Vraag stellen' kun je jouw vraag digitaal insturen.

      Nadat alle vragen zijn beantwoord worden deze in één keer gepubliceerd op de website. Het is enkel mogelijk om vragen op de omschreven manier en tijdens de vastgestelde termijn in te dienen. Hier kan in geen geval van worden afgeweken.
    • Wanneer krijg ik een reactie op de door mij ingediende offerte?

      Bij de opdrachtinformatie tref je een planning met daarin de verwachte datum van de terugkoppeling. Je wordt via de e-mail op de hoogte gesteld van de gunning/afwijzing.
    • Wanneer en hoe worden de uiteindelijke gunningen bekend gemaakt?

      Alle uiteindelijke gunningen worden openbaar gepubliceerd op NJihuurtin.nl.
    • Ik heb een klacht over de aanbestedingsprocedure. Waar kan ik deze indienen?

      Mocht je een klacht hebben over de aanbestedingsprocedure of bezwaar willen aantekenen tegen een gunning dan kun je contact opnemen met de aanbestedende organisatie.

      Iedere organisatie die is aangesloten op NJihuurtin.nl heeft een contactmogelijkheid beschikbaar gesteld waartoe je kunt wenden. Hieronder vind je een overzicht:

      Nederlands Jeugdinstituut
      Emailadres: klachten@nji.nl

    Technische ondersteuning

    Persoonsgegevens

    Aanhef *

    *
    *
    *
    *
    captcha code
    Herhaal bovenstaande 2 woorden.
    Let op het gebruik van grote en kleine letters.

    Wil je onze opdrachten ontvangen?

    Registreer je dan direct!


    Registreren

    Powered by Solutions Factory | Alle rechten voorbehouden © 2025 Privacyverklaring

    Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden geplaatst op je apparaat om de gebruikerservaring te optimaliseren. Op deze website plaatsen we alleen functionele cookies. Dit zijn cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website, zoals paginanavigatie en toegang tot afgeschermde delen van de website. Zonder deze cookies werkt de website niet goed.

    Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

    Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

    Cookies toestaan en sluiten
    Cookieverklaring | Wijzig instellingen